Love poetry

Jee Bhar Ke Dekhoon Tjhe Agar Tjhko Gawara Ho,
Betab Meri Nazrein Or Pyar Tumhara Ho,
Jaan Ki Fikar Ho Na Zamaney Ki Parwa,
Ek Tera pyar Ho Jo Sirf Humara Ho….

Related Articles

Responses

+

New Report

Close